Over Proudies Agency

De wereldwijde verschuiving naar een (dubbele) vergrijzende bevolking vereist een nieuwe benadering van ouder worden. Ruim 77% van deze doelgroep voelt zich niet aangesproken door huidige consumentenmerken. Onze missie is om deze beeldvorming uit te dagen en de onbegrensde potentie van leven in de derde fase te vieren.

Wij verbinden organisaties met deze groeiende doelgroep door middel van impactvolle content die resoneert, inspireert en activeert. Of het nu via de kanalen van onze klanten is of ons eigen platform Proudies.nl, we creëren authentieke verhalen die écht aanspreken en bijdragen aan een positiever beeld van het ouder worden.

🚀 Onze missie

De wereld verandert, en zo ook de manier waarop we ouder worden. De demografische verschuiving naar een ouder wordende bevolking is geen toekomstbeeld – het is onze realiteit. En met deze verschuiving komt een kans om de verhalen over deze levensfase opnieuw te vertellen. Onderzoek toont keer op keer aan dat een positieve kijk op ouder worden bijdraagt aan een langer, gelukkiger en vervullender leven. Toch worden mensen boven de zestig vaak vergeten of ondergewaardeerd.

Bij Proudies zeggen we: het is tijd voor verandering. Wij willen de manier waarop we ouder worden vieren, niet verbergen. Onze missie is om het negatieve stigma rondom ouder worden te doorbreken en mensen in deze levensfase de erkenning en inspiratie te geven die ze verdienen.Wij geloven in de kracht van persoonlijke verhalen die niet alleen generaties verbinden, maar ook de rijkdom van menselijke ervaring laten zien. Iedere levensfase heeft zijn eigen schoonheid – en het is hoog tijd dat we die samen gaan koesteren.

Laten we samen bouwen aan een inclusieve samenleving waarin elke levensfase wordt gevierd, gewaardeerd en tot het uiterste wordt benut. Bij Proudies creëren we een wereld waarin ouder worden synoniem is met groeien, leren en voluit leven.

Doe je met ons mee?
"Toen mijn vader een aantal jaar geleden met pensioen ging, kon hij niet echt iets vinden wat bij hem paste om zinvol zijn nieuwe fase in te vullen. In deze zoektocht die ik met hem ondernam, kwam ik erachter dat het met pensioen gaan anno nu anders is dan 20 tot 30 jaar geleden. Mensen zijn tegenwoordig fitter en gezonder dan ooit tevoren en willen hun tijd actief en zinvol invullen. Echter, het traditionele beeld van het pensioen, 'achter de geraniums zitten', is nog steeds aanwezig en beïnvloedt de perceptie van deze levensfase. Tijd om dat anders te doen.

Met Proudies hebben wij een plek gecreëerd dat deze beeldvorming uitdaagt en mensen hopelijk inspireert om het meeste uit hun leven te halen."

Pauline - Oprichter Proudies

Onze waarden

Tijdloos

Tijdloze verhalen en wijsheid, verbindend over generaties heen.

Optimistisch

Een positieve kijk die licht werpt op de schoonheid van het leven in de derde levensfase.

Nieuwsgierig

Levenslange nieuwsgierigheid; altijd op zoek naar nieuwe verhalen en ervaringen.

Ons team

Patty
Patty
Ambassadeur
Lenny
Lenny
Academy Lead & Redactie
Jaap
Jaap
Ambassadeur
Pauline
Pauline
Oprichter & Partnerships
Marianne
Marianne
Ambassadeur Lead
Bruno
Bruno
Studio Lead
Christine
Christine
Ambassadeur
Lara
Lara
Community manager & Redactie
Simone
Simone
Ambassadeur
Eva
Eva
Content manager & Redactie
Ellie
Ellie
Ambassadeur
Janna
Janna
Ambassadeur

Vragen of feedback?

Vul onderstaande vragen in en wij zullen zo snel mogelijk contact met jou opnemen.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.