Doe mee

Top 10 Ageing Campaigns

We lanceren met trots de Top 10 Ageing Campaigns om de aandacht te vestigen op inspirerende initiatieven die een realistisch beeld van ouder worden neerzetten. Vergrijzing wordt vaak als een uitdaging gezien, waarbij ouder worden geassocieerd wordt met achteruitgang. Veel mensen uit deze grote doelgroep voelen zich daardoor niet herkend in de huidige beeldvorming. Gelukkig zijn er prachtige voorbeelden van campagnes die de 50-plusser laten zien zoals die is en bewijzen dat ouder worden vol mogelijkheden zit. Ken jij een campagne die absoluut niet mag ontbreken in deze lijst? Meld hem dan aan via de onderstaande knop!

Het aanmelden van campagnes kan tot 4 november.

geef jouw campagne door

Ruim 77% herkent zich niet in de huidige beeldvorming. Gelukkig zijn er genoeg voorbeelden die wél aanspreken. Deel ze met ons!

Top 10 Ageing Campaigns

Hoe werkt het

Het aanmelden van campagnes kan tot 4 november. Daarna geven we het woord aan onze doelgroep: zij stemmen op hun favoriete campagnes en bepalen zo de uiteindelijke Top 10 Ageing Campaigns. Daarnaast houden we rekening met een aantal belangrijke randvoorwaarden:

Merk moet gevestigd zijn in Europa. Idealiter is het een Nederlandse campagne.
Campagne is gericht op 50-plussers.
Eén campagne per merk of bureau.
Campagne is afgelopen 3 jaar gepubliceerd.
Hoe werkt het

De doelgroep kiest.

Om de objectiviteit te waarborgen, laten we het stemmen over aan onze community van Proudies: mensen die zelf deel uitmaken van de doelgroep en het beste weten wat hen aanspreekt. Zo zorgen we ervoor dat de Top 10 Ageing Campaigns echt worden gekozen door de mensen voor wie ze bedoeld zijn.

Geef jouw campagne door

Over Bureauvijftig

Onderzoek, strategie of campagne voor
50-plussers? Wij zijn ruim 15 jaar dé expert in het begrijpen en bereiken van 50-plussers!

Meer informatie

Over Proudies

Het merk voor de doelgroep 60+. Onze voornaamste missie is om onze lezers te inspireren om het meeste uit hun leven te halen.

Meer informatie